بازدید نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کاشمر
1397/03/13 تعداد بازدید: 3182
print
بازدید نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کاشمر

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای کاشمر : رفع مشکلات مراکز فنی و حرفه ای نیازمند حمایت بیشتر مسئولان است .

به گزارش روابط عمومی مرکز کاشمر در خراسان رضوی ،  بهروز بنیادی نماینده مردم کاشمر ، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شوراس اسلامی ، اعضای شورای اسلامی شهر و کارشناسان شهرداری کاشمر  با حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای کاشمر از کارگاههای آموزشی ، پروژه های در حال ساخت کارگاه مکانیک صنایع  و بخش های مختلف اداری  مرکز بازدید نمودند در این بازدید خبازی رئیس مرکز  به ارائه گزارشی از عملکرد مرکز در سال 96 و برنامه های اجرایی در سال جدید پرداخت  . در ادامه بهروز بنیادی  نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود دانشگاه‌های مختلفی در منطقه گفت: همه این دانشگاه‌ها به موازی یکدیگر فعالیت می‌کنند و به گونه‌ای نیست که برای اشتغال شهرستان بتوانند طرح نوینی ارائه دهند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه دانشگاه‌ها و مجموعه آموزش و پرورش باید طرح‌های خود را جهت اشتغالزایی در منطقه ارائه دهند، بیان کرد: انتظار داریم دانشگاه‌ها طرح‌های مختلفی را در بخش‌های مختلف به کارگروه‌های شهرستان ارائه دهند.

بنیادی با اشاره به سهم 120 هزار نفری خراسان رضوی برای اشتغالزایی امسال گفت: امسال در شهرستان های کاشمر، خلیل آباد و بردسکن باید برای 4 هزار نفر اشتغال ایجاد شود که مدیران فنی و حرفه ای این منطقه اقدامات خوبی را در دست اجرا دارند .

نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: بدون شک مجموعه مدیریتی شهرستان ها می توانند از توانایی های مراکز فنی و حرفه ای منطقه استفاده بیشتری ببرند.وی با تاکید بر جذب سرمایه گذار در منطقه افزود: بسیاری از تولید کنندگان منطقه در بازاریابی دچار مشکل هستند و نمی دانند محصولات تولید شده خود را چگونه به فروش برسانند. بنیادی گفت: دانش فنی مورد نیاز باید از سوی مراکز فنی و حرفه ای و سرمایه لازم از سوی سرمایه گذاران تامین شود و طرح های ارائه شده باید توجیه داشته باشد.

وی با بیان اینکه اساتید فنی و حرفه‌ای باید برای بازاریابی و کارهای تبلیغاتی هم جوانان را آموزش دهند، اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات فنی و حرفه‌ای از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد

 

نظرات:

loader